Under hovedmenyen Selskap finner du ”vår kundeside”.
Her finner du informasjon om bedriftens kundeforhold i Tripletex.
I feltet med markering ”Aktivert” vil du se hvilken løsning som er tilgjengelig i din Tripletex-konto. Ønsker du å oppgradere, klikk på ”BESTILL HER”.
I neste bilde velger du ”Jeg godkjenner avtalen og ”OK”.
Har du spørsmål, ta kontakt med salg@tripletex.no (22 83 60 00). Oppgradering vil bli justert på neste faktura fra Tripletex.
Moduler og tilleggstjenester
Under moduler og tilleggstjenester er det en oversikt over det som er valgt av tilleggstjenester i kontoen. Her kan du bestille ytterligere moduler og tillegg. Marker valget og du får opp en dialogboks.
Elektronisk faktura (EHF)
Ønsker du å motta elektronisk handelsfaktura (EHF) direkte inn i bilagsmottaket, kan du aktivere for dette her. Se gjerne også artikkel ”Jeg er registrert i ELMA-registrert. Hvordan forteller jeg dette til mine leverandører?”.
Under seksjonen "Betatesting - prøv nye moduler og tilleggstjenester gratis", vil det være muligheter for å teste ut kommende funksjoner. Hva som vil være tilgjengelig her avhenger av hvilke pakker du har.
|
Videre nedover en kort oversikt over Selskapets kontaktinformasjon. Kontaktinformasjonen kan redigeres ved å klikke på lenken under avsnittet. Du kommer da til «Selskap/Selskapsinformasjon» i hovedmenyen.
|
Påløpte utgifter og tilleggstjenester
|
Fakturaoversikten vil vise hva som er fakturert fra Tripletex og hva som er registrert som betalt.
|
Alle elektroniske avtaler vil du finner under Signerte lisenser og avtalevilkår.
|