%>

Innhold "Vår kundeside"

Under hovedmenyen Selskap finner du ”vår kundeside”.

Her finner du informasjon om bedriftens kundeforhold i Tripletex.

 

I feltet med markering ”Aktivert” vil du se hvilken løsning som er tilgjengelig i din Tripletex-konto. Ønsker du å oppgradere, klikk på ”BESTILL HER”.

 

I neste bilde velger du  ”Jeg godkjenner avtalen og ”OK”.

Har du spørsmål, ta kontakt med salg@tripletex.no (22 83 60 00). Oppgradering vil bli justert på neste faktura fra Tripletex.

Moduler og tilleggstjenester

Under moduler og tilleggstjenester er det en oversikt over det som er valgt av tilleggstjenester i kontoen. Her kan du bestille ytterligere moduler og tillegg.  Marker valget og du får opp en dialogboks.

 

 

Elektronisk faktura (EHF)

Ønsker du å motta elektronisk handelsfaktura (EHF) direkte inn i bilagsmottaket, kan du aktivere for dette her. Se gjerne også artikkel ”Jeg er registrert i ELMA-registrert. Hvordan forteller jeg dette til mine leverandører?”.

Under seksjonen "Betatesting - prøv nye moduler og tilleggstjenester gratis", vil det være muligheter for å teste ut kommende funksjoner. Hva som vil være tilgjengelig her avhenger av hvilke pakker du har.

 

Videre nedover en kort oversikt over Selskapets kontaktinformasjon. Kontaktinformasjonen kan redigeres ved å klikke på lenken under avsnittet. Du kommer da til «Selskap/Selskapsinformasjon» i hovedmenyen.

 

Påløpte utgifter og tilleggstjenester

Fakturaoversikten vil vise hva som er fakturert fra Tripletex og hva som er registrert som betalt.

Alle elektroniske avtaler vil du finner under Signerte lisenser og avtalevilkår.



Tripletex AS
Org.nr.: 914 286 018 MVA

Akersgata 16
0158 Oslo

Telefon +47 22 83 60 00
E-postadresse post@tripletex.no