Jeg får ikke åpnet et eksportert Excel-dokument.

Når man eksporterer rapporter fra Tripletex til Excel- eller CSV-format, og disse vises som et tomt Excel-ark, så er dette et teknisk problem som ikke ligger i Tripletex. Man kan løse problemet ved å gjøre følgende:

1. Man høyreklikker på filen man forsøker å åpne og klikker deretter på "Egenskaper"

2. Nederst i fanen "Generelt" kan man klikke på "Fjern blokkering"

 

Dersom "Fjern blokkering" ikke vises under "Egenskaper/Generelt", kan man feilsøke videre ved å gå til Microsofts supportside. Her finnes det flere artikler.

Hvis man ikke får løst problemet ved å følge stegene i Microsofts hjelpeartikler eller vårt forslag til løsning, må man ta kontakt med Microsoft/Office Support.



Tripletex AS
Org.nr.: 914 286 018 MVA

Akersgata 16
0158 Oslo

Telefon +47 22 83 60 00
E-postadresse post@tripletex.no